Zeta's Art Thread

ZetaInfection

Member
Joined
Jan 4, 2019
I gotta do this from mobile data because the site still won’t load on my desktop or wifi, so yay having to manually type this damn URL. Doing this is needlessly difficult with fucking autocorrect. >.<

Inspired by an RP. You guessed it, it’s my boy Maverick again. I actually got the sensual expression correct this time so he doesn’t look exaggerated and idiotic.

Edit: I should say thank you, Krisskit. I just kinda forgot since I’m on an off of this place since mobile posting is cancer.
 
Last edited:

ZetaInfection

Member
Joined
Jan 4, 2019
Might as well post something I’m working on. Same couple from above. When you lose an arm, why not make a sick fucking weapon out of it? XD

 

ZetaInfection

Member
Joined
Jan 4, 2019
It’s done. God damn I nearly lost my mind with the lighting, but I learned some cool new shit from experimenting with the airbrush and the fact it can be utilized with layer effects.

It’s for an RP I’m doing currently, I got inspired.
We got Valfor, Zane, Einsoff, Orion, and Kerrick.
 

ZetaInfection

Member
Joined
Jan 4, 2019
Been a while so here we go, an update.

Sweet Dryad boi. His name is Lotus.

And a WIP for an RP I’m in.
I can totally see him being like “You want me to wear this and...boss you around...and that turns you on? I don’t get it but...I guess I’ll do it if it gets you in my pants tonight. So...do I just sorta...tell you to kneel and lick my boots or something?”
 

ZetaInfection

Member
Joined
Jan 4, 2019
Wow, I thought for sure this would be locked. Been trying not to strain my hands too much with games and art, lol. I’m not dead, but since I can only post on mobile, I’m only gonna bother posting art. Maybe if the website is operational for me on desktop I’ll be back someday for real.

The finished version, of course it’s Maverick again.
And it’s Maverick again, but with something new. He truly is such a slut deep down, he just doesn’t like acknowledging it due to his tough self image. Now with improved penis art and better cum physics. And a butthole, which was easier to draw than I thought it would be.
 

ZetaInfection

Member
Joined
Jan 4, 2019
Updates! I'm alive!

Orion Arenvald, resident whore, ready to take some cock. Oh, you don't want to? He can just fuck himself, magic is nifty like that, huh? He's using earth magic to grow vines which he is holding himself wide with. He's part incubus, he needs his daily dicking.
It's ya boi, Maverick again! This time sucking hot incubus cock because he's really such a slut deep down. He just likes to deny it. Rather proud of them curtain wrinkles though, hot damn.
 

ZetaInfection

Member
Joined
Jan 4, 2019
More stuff I guess. Yeehaw.

RP Art.
Experimented with trying various expressions for my boy Maverick. It's harder than you think. Apparently some people can visualize what they are drawing. How lucky. I can't. I can see fragments of what I want for a split second and its gone. This is probably why I've had such a hard time, huh? I used no reference for any of these faces.
 
Top Bottom